Kanelbullesockerkaka

2013-01-09 kl. 00:48:08 | | Kommentarer (0)

Jag köpte boken "Pernillas praliner" av några grannar som sålde jultidningar och igår så bläddrade jag igenom den ordentligt och hittade ett recept som jag ville testa. Kanelbullesockerkaka hette det och jag tyckte att det lät spännande så idag efter middagen så gjorde ja en sån sockerkaka och jag måste säga att den var väldigt god och påminner väldigt mycket om pitekaka. Den blev tyvärr inte så snygg när den var gräddad så jag har bara en bild före den stoppades in i ugnen, men eftersom att jag gillade den och att den var så enkel att göra så ska jag göra den snart igen. Tills dess så får ni hålla tillgodo med en bild på en ogräddad kaka :) lägger ut receptet lite senare.

Tydligen så kan jag inte lägga ut bilder överhuvudtaget idag så bilderna får helt enkelt bli en annan dag :)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback