Ska bara...

2013-01-03 kl. 20:17:21 | | Kommentarer (0)

Det blev en lång dag eftersom att jag sov lite dåligt inatt, men jag hinner nog ta igen det snart :) ligger i soffan och slötittar på en favoritfilm (twilight) och jag gissar på att jag snart kommer att snarka högljutt :) men jag ska bara vila en liten stund, för annars kommer jag typ att vara pigg då jag vaknar av att Jonas kommer hem inatt.

Imorgon ska vi till stan och kolla på barnvagnen vi ska köpa och sen så ska vi kolla lite annat också så det blir en bra dag. Jobbar för ovanlighetens skull inte första turen (05.15-17.17), utan nu ska jag åka kvällspasset så jag börjar först klockan 17.00 :)

Nu börjar ögonlocken kännas tunga så nu är det bäst att stänga dom och vila lite :) slänger först in lite bilder från nyårs! Har inte så många bilder men några blev det iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback