Godmorgon!

2013-07-10 kl. 04:37:05 | Allmänt | Kommentarer (0)

Algot somnade vid tio igårkväll och jag fick väcka han nu vid fyra :) nu måste bara mamman lära sig att lägga sig direkt Algot somnar, men det blir lätt ett par "ska bara" innan jag lägger mig.

Idag så kommer min lillasyster hit :) hon är ledig några dagar och ville komma hit och mysa lite med Algot och då tänkte jag passa på att baka lite till dopet, tror att det blir bullar och rabarberkaka idag :)

På fredag får Jonas semester och på fredag är det Brolle i bursiljum så då ska vi dit :) sen på lördag så ska vi till Luleå på dop, det är en kompis som fick barn några veckor innan vi som ska döpa sin son, han ska heta Love :) helgen är alltså fullspäckad men sen är det semester!

I måndags så var jag och Algot och farmor i stan och shoppade, vi hittade mycket fint! Helgens outfit är klar och Algot kommer bli så frän i sina nya kläder :)

Eftersom att jag inte bloggat på några dagar så kommer det nu en liten bildbomb på våran lilla guldklimp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback