Det är jobbigt..

2013-03-30 kl. 23:37:10 | | Kommentarer (0)

..att vara arbetsledare :) haha! Idag har lillasyster Mathilda å lillebror Peter varit här med sina respektive och hjälpt oss med vårt blivande sovrum. Mathilda och Sarah har tapetserat och jag har hart hand om Alva, matlagning och dessutom så fick vi slut tapetlim väldigt tidigt så jag och Peter fick fara till stan å handla det och en rulle tapet och när vi lix va där så köpte vi golv till rummet också! Så nu är det tapetserat klart och golvet ligger och väntar på att bli lagt, men det får vänta några dagar till. Tapeterna blev väldigt snygga, vi har tre vita väggar och en fondvägg och jag måste säga att fondväggen blev otroligt skitsnygg! Jag är mycket nöjd! :)

Till middag gjorde jag fylld köttfärslimpa och potatisgratäng. Mums så smarrigt det var! :) imorgonkväll så väntar mitt sista arbetspass och sen får jag bara ledig :)

Nu äre godnatt som gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback