Sista arbetsveckan!

2013-03-26 kl. 19:55:11 | | Kommentarer (0)

Ligger i soffan och vilar :) jag har blivit väldigt bra på att vila! Idag var vi hos barnmorskan och lyssnade på hjärtljuden och så mätte hon magen och så, och allt såg bra ut :) 30 dagar kvar och jag tror inte att jag ljuger om jag säger att vi båda längtar enormt mycket efter den lilla som har gömt sig i min mage dom senaste typ 9 månaderna :)

Imorgon ska jag till stan och träffa föräldragruppen, vi ska fika på waynes :) på torsdag ska vi handla tapeter och sånt som behövs och sen så kommer Peter å Sarah hit å ska hjälpa oss att fixa till vårt nya sovrum! Fredag och söndag jobbar jag och sen så är jag helt ledig tills liten vill ploppa ut :)

Nu ska jag plocka lite i rummet som ska bli sovrum och sen så ska jag vila lite mer! :)

I helgen så var vi i bygdsiljum och gjorde kolbullar och grillade korv och även lilla Alva var med och hon tyckte nog att det var jobbigt med så mycket frisk luft :) sen så lyckades jag få en bild på Alva när hon ville vara med och äta med oss. Hon såg väldigt hungrig ut :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback