Det blir inte alltid som man tänkt sig..

2013-05-14 kl. 00:56:21 | | Kommentarer (0)

Den här helgen som var så skulle vi göra klart lite här hemma och fixa med husvagnen, men istället så fick vi tillbringa hela helgen på barnavdelningen på skellefteå lasarett. Algot kräktes jättemycket på fredagkväll, och tillslut så ringde jag 1177 och dom ville att vi skulle åka in eftersom att han ökat dåligt i vikt den senaste veckan. På akuten så vägde dom han och kollade lite allt möjligt och efter några timmar så beslutade dom sig för att lägga in oss för att kolla hur han åt osv. Nu vet vi iallafall att han var för trött för att orka äta mer än några minuter och då orkade han inte heller vara vaken några längre stunder. Nu äter han längre stunder och ökar i vikt så nu känns det mycket bättre! När Algot föddes så var han lite gul (men inte nog för att måsta sola) och då är man tröttare än vanligt. Jag är glad över att vi åkte in för annars så hade han nog fortsatt vara så där trött, det blir ju en ond cirkel.. Huset får vänta, att Algot får må bra och vara frisk är huvudsaken :)

Har inte haft tid att blogga så därför har jag massor med bilder på våran lilla prins som jag inte visat än, så här kommer en liten bildbomb :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback