Full rulle!

2013-05-23 kl. 00:20:04 | | Kommentarer (0)

Idag har det varit full rulle här hemma :) Algot ville inte samarbeta med mig idag men det ordnade sig iallafall! Jag hade tänkt baka kärleksmums och chokladbollar idag så att jag slipper göra det sen, men jag hann inte göra det och ikväll har jag inte orkat, så jag får helt enkelt göra det i sista stund precis som jag brukar, haha! Nä men jag ska försöka hinna baka imorgon.. Bara jag är färdig med det innan lördag för då är det kalas och då hinner jag inte :)

Jonas fyllde 30 år idag (igår) och vi hade några besökare här, men det stora kalaset blir som sagt på lördag :)

Tänkte lägga ut några fina bilder, det var ju ett tag sen sist ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback